لطفا مطالعه کنید
مایه ی مباهات ماست که فروشگاه اینترنتی تب سات را برای خرید و تامیین کالای مورد نیاز خود انتخاب نموده اید. تمامی کارشناسان فروش،مدیریت و تامیین کننده گان کالای تب سات شبانه روز در تلاش هستند تا با رائه ی محصولات با کیفیت داخلی و خارجی ،حذف واسطه های جانبی و در نتیجه کاهش قیمت تمام شده ی کالا بهترین و مرغوب ترین کالا را با مناسب ترین قیمت در اختیار هم وطنان گرامی قرار دهند. در این راستا به منطور ایجاد شفافیت و ارائه ی بهتر خدمات و محصولات ،فروشگاه اینترنتی تب سات،مجموعه قوانین و مقررات خرید اینترنتی را به شرح زیر ارائه می کند. خواهشمندیم قبل از خرید اینترنتی این قوانین و مقررات را مطالعه نموده و سپس با خیال آسوده به خرید اینترنتی خود اقدام نمایید.
قوانین عمومی
تمامی قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت تب سات منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران و تجارت الکترونیک ،قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد.تمامی کالا و اجناس ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تب سات دارای مجوزهای رسمی از مراجع قانونی مربوطه می باشد.علاوه بر آن در صورتی که در قوانیین و مقررات تب سات ،در سال های آتی تغییراتی اعمال شود.در همین برگه منتشر خواهد شده و بر روز رسانی خواهد شد.کاربرتوافق می کندکه استفاده ی مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر هر فرد حقیقی یا حقوقی است. که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است. به ثبت سفارش و خرید کالا اقدام می نماید.
ارتباطات الکترونیکی
زمانی که کاربر از سرویسها و خدمات تب سات استفاده کرده و خرید اینترنتی خود را ثبت می کند. یا به تب سات ایمیل می کند. این ارتباط به صورت الکترونی
کی انجام می پذیرد. و اگر در خواست کاربر با رعایت کلیه روندها باشد. کاربر موافقت می کند.که تب سات به صورت الکترونیکی(از طریق پست الکترونیکی و یا سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. علاوه بر آن آدرس ایمیل کدپستی و تلفنهایی که کاربر در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل ،کدپستی و تلفنهای رسمی و مورد تاییدکاربر است .و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
به منظور اطلاع رسانی رویدادها،فستیوال هاو محصولات ویژه امکان دارد.تب سات برای اعضای وب سایت ایمیل ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه تب سات را در پروفایل خود غیره فعال نمایید.
قابل ذکر است.که سرویس ارسال پیامک (اس ام اس) برای تب سات در حال حاضر فعال نیست.از این رو ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان تب سات، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام تب سات است.در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@dokmeha.com اطلاع دهید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
تب سات به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند.احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
تب سات متعهد میشود. که به اطلاعات خصوصی کاربران خود احترام گذاشته و ار آن محافطت می نماید.همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات تب سات، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط تب سات جزئی از اموال تب سات محسوب میشود .و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار تب سات است .
هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای تب سات ایجاد می کند. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط تب سات و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار تب سات است. هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت تب سات و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای تب سات محفوظ است.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات تب سات، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن نام کاربری و پسورد خود می باشند. و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می گیرد. به عهده کاربران است. تب سات محصولاتی مناسب استفاده افراد بالای ۱۸ سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند.میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت تب سات است. تب سات با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با کاربران خود تماس نمی گیرد. وب سایت تب سات هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر ازhttps://tabsatt.ir ندارد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.تب سات به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
– کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت تب سات به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیش فاکتور به وسیله ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند.مجموعه تیم کاری تب سات همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در تب سات به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برایتب سات محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. همچنین منتظر موجود شدن دوباره کالا در تب سات باشد.
توجه: ممکن است ایمیل مربوط به سفارش شما به هر دلیلی در بخش صندوق ایمیل (Inbox) قرار نگیرد، لطفا در صورتی که ایمیل به صندوف ایمیل وارد کرده هنگام سفارش و ثبت نام نیامده است، بخش هرزنامه(spam یا junk ) ایمیل خود را بررسی کنید و در صورت نبودن و عدم دریافت ایمیل با تب سات بگیرد.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– تب سات مجاز است. بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند . و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای تب سات محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود یا آپدیت نبودن قیمت کالای های درج شده در هر تاریخ و ساعت از سفارش در سایتتب سات ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای تب سات محفوظ است. تب سات در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید. و کاربری با ورود به سایت تب سات میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، دکمه ها جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند. درحال حاضر امکان خرید سازمانی و صدور و دریافت فاکتور رسمی برای خرید های سازمانی در دکمه ها مقدور نیست. لطفا قبل از خرید های سازمانی با تب سات تماس بگیرد. تا در جریان خرید سازمانی قرار بگیرد.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند.در فاکتور درج خواهد شد . لازم است درخواست کنندگان فاکتور حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند.چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
– امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند.یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است وجود ندارد. و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود. درحال حاضر سرویس پرداخت در محل برایتب سات فعال نیست.و امکان ارسال کالا و پرداخت در محل مقدور نمی باشد.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست . لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
تب سات همواره نهایت تلاش خود را میکند. تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس ایمیل و درج در جاسب کاربری و بخش سفارش ها – وضعیت سفارش مشخص می شود. ) به این معنی است. که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است . و تب سات تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در محل تحویل کالا و بهع مامور تحویل کالا اطلاع داده شود. و در همان محل و زمان صورت جلسه شود.که در صورت تایید کارشناسان فروش مبلغ مورد نطر عودت داده شود و ی با کالای سالم جایگزین شود.
سرویس مهلت تست48 ساعته تب سات
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، تب سات با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا48ساعت پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروههای کالاهای دیجیتال ارایه شده در وب سایت تب سات، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر و… ) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول48 ساعت مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است.و از آنجا که ممکن است. در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد. به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش تب سات کنترل و بررسی میشود. در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 48 ساعته تب سات، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط تب سات دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد. و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در تب سات به اتمام برسد. و تب سات امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد.میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید . و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب
سایت تب سات ممکن است دارای لینکهایی به سایتهای دیگر باشد. این سایتها تحت کنترل تب سات نیستند. تب سات هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایتها شامل (و نه محدود به) لینکهای دیگری که ممکن است در این سایتها باشد ندارد. سایت تب سات این لینکها را برای سهولت شما فراهم کرده است. وجود هر یک از این لینکها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. سایتهایى که در آگهیها یا صفحههای سایت تب سات لینک میشوند را افرادی خارج از تب سات اداره میکنند.بنابراین سایت تب سات نمیتواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق میکنید مسوولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایلهای مخرب دیگر که میتواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از دادهها و فایلهای متعلق به سایتهای لینک شده در سایت تب سات باشد، خود برعهده خواهید داشت.
*کاربرانی که قصد ارسال نظر و پرسش و پاسخ در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
قوانین ارسال نظرات
۱- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، دکمه ها هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی تب سات درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
۲- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.
۳- حداقل ۳۰۰ کاراکتر مطلوب در نقد کاربران باید وجود داشته باشد.
مواردی که شامل تعریف کاراکتر مطلوب نمیشوند:
– قرار دادن فضای خالی (Space) بیش از حد معمول
– کشیدن حروف یا کلمات با استفاده از صفحه کلید
– استفاده ی مکرر از یک حرف یا کلمه
– بیان مطلب تکراری با نگارش متفاوت
لازم به ذکر است که رعایت استاندارد تعداد کاراکتر مطلوب برای نقد مناسب ضروری است، لذا کاربرانی که نمیتوانند تعداد کاراکتر مطلوب نقدشان را به ۳۰۰ برسانند، باید در قسمت نظرات متن خود را ثبت کنند، در غیر اینصورت امکان تایید نقد کمتر از ۳۰۰ کاراکتر مطلوب در قسمت نقد کاربران وجود نخواهد داشت.
۴- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
۵- نقد مناسب، نقدی است که به طور واقع بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
۶- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمتهای آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
۷- جهت احترام به وقت بازدیدکنندگان سایت و نقدها، لازم است نویسندگان نقد مطالب غیر ضروری را در نقدشان حذف کرده و تا حد ممکن تنها مطالب ضروری و مفید را در نقدشان لحاظ کنند.
۸- با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش جدا خودداری نمایید و پرسش و پاسخ های خود را در بخش مربوط به “پرسش و پاسخ های کاربران در مورد هر کالا” بیان کنید .
۹- تنها نظراتی و یا پرسش و پاسخ هایی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.
۱۰- کاربران ارسال کننده نظر یا پرسش و پاسخ موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر میشود.
۱۱- قسمت نظرات یا پرسش و پاسخ های سایت، با تالارهای گفتگو (فروم) متفاوت است، لذا برای حفظ ساختار، مباحثی که خارج از چهارچوب این قسمت است و حالت بحث و گفتگو دارند، تایید نخواهند شد.
۱۲- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
۱۳- از بزرگنمایی یا اغراق درباره نقاط قوت یا نقاط ضعف محصول در نظرات خود خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
۱۴- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا در صورت درج لینک، لینک ها به صورت خودکار تبدیل به متن می شود. یا اگر لینک دارای مشکل قانونی یا مخرب باشد نظر یا لینک حذف خواهد شد.
۱۵- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحثهای متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
۱۷- کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش تب سات را در قسمت مربوطه اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات خودداری نمایید.
۱۸- کاربران توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ وجه در نظرات یا قسمت پرسش و پاسخ ثبت ننمایند. و همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری نمایند.
۱۹- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.
۲۰- لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره ای تا جای ممکن در ثبت نظرات خودداری نمایند. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه تایید نظرات کاربران است.
۲۱- کاربران در نظر داشته باشند که تب سات، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود میداند اما سایر ویرایشهایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام میشود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.
همچنین نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و تب سات مسئولیتی ایجاد نمیکند.
محتوا
محتوا، مطالب و توضیحات ارائه شده در سایت درباره محصول یا در وبلاگ
تب سات نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر استتب سات تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط تب سات دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب سایت تب سات هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت تب سات تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت تب سات ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
کلیه محتویات تب سات شامل قانون حق تکثیر شده و به تب سات تعلق دارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در تب سات مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در تب سات قیمتهای خرده فروشی است.که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است. سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات،تب سات نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، تب سات موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.
لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.که وارد کننده آن کالا هنگام وارد کردن کالا به کشور در گمرک پرداخت کرده است. و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و درصورتی که کالا شامل مالیات برارزش افزوده باشد در هنگام پرداخت نهایی درج خواهد شد. و هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
نمایندگی
تب سات در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد.کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی دکمه ها به ایمیل info@tabsat.ir اطلاع دهید.
تب سات خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با تب سات در میان بگذارید.
