چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

جهت خرید از تب سات پس از اینکه محصول مورد نظر خود را انتخاب کردید، آن را به سبد خرید خود اضافه نموده و مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمائید. لطفا در موقع ثبت سفارش از رنگ، مدل و تعداد کالا و مبلغ قابل پرداخت اطمینان حاصل نمائید.

برای سفارش خود نیاز به کمک دارم با چه شماره تلفنی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی خدمات مشتریان تب سات آماده راهنمایی شما خریداران ارجمند هستند .

می توانید در ساعات اداری ۹ الی ۱۸ با شماره تلفن دفتر فروش ۰۴۱۳۵۵۶۶۳۴۶ تماس بگیرید. مدیر فروش دفتر پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

همچنین در ساعات غیر اداری نیز می توانید از طریق واتساپ به شماره تلفن ۰۹۱۴۵۹۸۵۶۴۲ پیغام بگذارید، تا پس از بررسی  با شما تماس گرفته شود.

آیا می توانم کالایی ناموجود در فروشگاه تب سات را رزرو نمایم؟

متاسفانه در حال حاضر این امکان در فروشگاه وجود ندارد.

آیا الزامی برای تماس پیگیری سفارش خود وجود دارد؟

پس از ثبت سفارش و تکمیل مراحل خرید ظرف ۴۸ ساعت، کالای خریداری شده توسط پست به آدرس درج شده گیرنده ارسال خواهد شد.

لطفا در موقع ثبت آدرس خود دقت کنید تا محصول مورد نظر هنگام ارسال ، به آدرس صحیح تحویل داده شود.

هزینه ارسال کالا توسط چه کسی پرداخت می گردد؟

هزینه تمامی مرسولات کالا توسط خود مشتریان و طبق تعرفه های پستی، پرداخت خواهد شد.

مگر در صورت استثنا که در وب سایت و بخش محصولات، به صورت واضح اعلام خواهد شد . (برای مثال ارسال رایگان به تبریز یا…)

در صورت مغایرت محصول تحویل گرفته شده با آنچه در وب سایت مشاهده کرده ام چه کنم؟

در این مورد که بسیار نادر اتفاق می افتد، می توانید با تیم پشتیبانی فروش تب سات با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.